NAI8965
Danone Activia
A Danone Activia pünkösdi eseményének kommunikációját a NeoNoir végezte. A Legnagyobb elvihető virágszőnyeg létrehozásával rengeteg ember napját aranyoztuk be, hiszen nemcsak gyönyörködhettek a különleges virágzó installációban, de el is vihették a növényeket. A média-együttműködéseken, sajtóanyagokon és interjúkon keresztül sikerült szinte az összes hazai médiumban megjelennünk. A beharangozó televíziós beszélgetéseknek, és a videós-képes háttéranyagnak és közösségi véleményvezéreknek köszönhetően 6.700.000 embert értünk el mindössze néhány hét leforgása alatt.
SPP_5978
Danone Actimel
A Danone Actimel számára integrált kommunikációs kampányt végeztünk annak érdekében, hogy az emberek újra felismerjék a reggelizés fontosságát, és így egészségesebben éljenek. A munkát egy széleskörű kutatással kezdtünk, ami megalapozta a kommunikációs kampányt és megadta a cselekvési irányokat is. A kutatási eredmények mellett reggeliző zónákat állítottunk fel Budapest több pontján, ahol hírességek is megjelentek. Emellett Actimelt vittünk több reggeli rendezvényre és Budapest legnépszerűbb co-working irodáiba is, hogy köszönetet mondjunk azoknak, akik az Actimel mottója szerint kihozzák reggeleikből a maximumot. A kampány eredménye 56 márkázott pozitív cikk, közel 6.000.000. ember elérésével.
tuzfal
Strongbow
Ügynökségünk végezte a Színes Város Strongbow Budapest fesztivál kommunikációját. A tevékenységeink közé tartozott sajtótájékoztatók és személyes interjúk szervezése, videók népszerűsítése és az összművészeti eseménysorozat ismertségének növelése véleményformálókon, hírességeken keresztül is. A munkánk eredménye 236 pozitív márkázott cikk, összesen 59.000.000 ember elérésével. A kampány megnyerte a Prizma-verseny Szponzorációs kategóriáját, és döntős lett a legfontosabb globális PR-versenyen, a Golden World Awardson is.
Weboldalunkra_Nagykep_AVENT_002
Philips AVENT
2011 óta dolgozunk A Philips anya- és gyermekápolási termékeihez kapcsolódó kommunikáción, a sajtóesemények mellett a hivatalos Facebook oldalt is mi kezeljük. Itt szakértőink közreműködésével látjuk el jó tanácsokkal a leendő és újdonsült kismamákat. Munkánkat korábban Erős Antónia és Dobó Kata is támogatta, 2013-tól pedig Ördög Nóra segít minket saját kismama-blogjával. Évente több közönségtalálkozót is szervezünk, melyeken a vásárlókon kívül a releváns bloggerek és újságírók is részt vesznek.
Weboldalunkra_Nagykep_Strongbow_001
Strongbow Honey and Apple
A Strongbow Gold – Anglia legnépszerűbb ciderének – sikeres magyarországi bevezetését követően a Strongbow Honey and Apple PR kampányának kidolgozására is ügynökségünk kapta a megbízást. A cidermárka csak hazánkban kapható ízét egy régi dal inspirálta, amelynek hatására elkészült a 2013-as AppleHoney című szám. A friss jazz-tételből hazánk 4 neves lemezlovasa készített remixet a saját ízlése szerint, amellyel egy országos DJ versenyt indítottunk útjára. A kampány több mint 100 sajtómegjelenést generált, és 70.000 ember hallgatta meg a beérkezett dalokat.
Weboldalunkra_Nagykep_Soproni_002
Soproni
A Soproni és a Tankcsapda együttműködésének keretében egyebek mellett zenei pályázatot hirdettünk, amelynek győztese előzenekaraként léphetett fel hazánk legnépszerűbb rockbandájának utolsó 2013-as önálló budapesti nagykoncertje előtt. Közel 400 zenekar jelentkezett a három hetes időszak alatt, a sajtóban pedig 200 megjelenés született a teljes kampány során.
Weboldalunkra_Nagykep_Dove_001
Dove
Zártkörű meghívásos pályázaton a NeoNoirt választotta az Unilever a Dove kommunikációs feladatainak ellátására 2013-ban. Ügynökségünk feladata a Dove Facebook-oldalának menedzselése és a márka kampányának teljeskörű PR kommunikációja.
Weboldalunkra_Nagykep_Philips_002
Philips
A Philips AVENT mellett 2013-tól már ügynökségünk végzi a holland egészségügyi és well-being vállalat Consumer Lifestyle divíziójának hazai PR kommunikációját is. Feladataink közé tartozik többek között a sajtóesemények szervezése, sajtóközlemények kiadása, és a legújabb termékeket támogató PR kampányok kidolgozása, valamint lebonyolítása.
soproni _225
Soproni
Magyarország vezető sörmárkája minket kért fel a 2012-es Londoni Olimpiához kapcsolódó kommunikációjuk megtervezéséhez és lebonyolításához. A több hónapon át tartó megbízás tartalmazott sajtó eseményeket, illetve folyamatos és pro-aktív médiakapcsolatot. Munkánk eredményeképpen 120 márkázott pozitív sajtómegjelenést értünk el, többek között a Telesportban, az esti híradókban, a Fókuszban és a leghallgatottabb rádióműsorokban.
lego
LEGO
2010 óta a LEGO számos új termékének bevezetését és eseményének lebonyolítását támogattuk pr kommunikációval. A LEGO City Tűzoltó Akadémia és a LEGO Utazz a jövőbe rendezvényekről például több száz alkalommal számolt be a sajtó,melynek köszönhetően családok tízezrei értesültek és tölthettek el felejthetetlen pillanatokat a dán játékgyártó magyarországi bemutatóin.
Heineken-Beers-960x600-wide-wallpapers.net
Heineken
Ügynökségünk támogatta a Heineken Facebookra készített randevú-alkalmazásának magyarországi bemutatását. Elsőként Budapest legnépszerűbb szórakozóhelyein végeztünk felmérést a férfiak ismerkedési szokásairól, majd hírességek közreműködésével népszerűsítettük az ötletes applikációt, melyet a sikeres kommunikációnak és a 120 nem fizetett cikknek köszönhetően végül Magyarországon használtak a legtöbben az Egyesült Államok után. A kampány shortlistre került a 2012-es Aranypengén.
tensi
Tensi
Kidolgoztuk és lebonyolítottuk a Tensi utazási iroda nagy sikerű “A Világ Második Legjobb Állása” kampányát, mely közel 400 sajtómegjelenéssel büszkélkedhet. A kizárólag Facebookra épített világutazó verseny első díjat nyert Hírnévmenedzsment kategóriában a PRizma Kreatív versenyen 2011-ben, és fődíjat kapott a 2012-es Iránytű kommunikációs verseny, Reklámkampány kategóriájában.
dm2_kriziskomm
Drogerie Markt – Kríziskommunikáció
A drogerie markt számára végzett kríziskommunikáció két első díjat is hozott ügynökségünknek a PRizma Kreatív PR versenyen 2010-ben. A Facebookon és egyéb web2-es felületeken végzett munkánk lett az Év Kríziskommunikációs Kampánya és egyben ez nyerte el az összesített fődíjat is,az Év Pr Projektje megtisztelő címet, valamint a 2012-es SMBP verseny válságkommunikációs különdíját.
LA
LA Colors
A NeoNoir végezte az LA Colors és LA Girls márkák bevezetését Magyarországon. Dukai Reginát választottuk a márka nagykövetének, fontos partneri együttműködéseket hoztunk tető alá (Viasat3 TV csatorna, Sugarbirds divatmárka, drogerie markt, Bravo magazin), sajtótájékoztatót szerveztünk, amely 100 márkázott megjelenést eredményezett, beauty bloggereket is bevontunk a kommunikációba, valamint napi szintű kapcsolatot tartottunk újságok szépségszerkesztőivel új, pozitív hangvételű megjelenések biztosítása érdekében.
makany1
Makány Márta-Nara Fashion
Referenciáink között található Makány Márta és a Nara divatmárka is. Ügynökségünk közreműködött az éves kollekció 1200 fős bemutatójának megszervezésében, melyet követően több mint 110 sajtómegjelenést értünk el az összes női magazinban, bulvárlapban és televíziós esti magazinműsorban megjelent az új kollekció.
happybox
Happybox
Ügynökségünk végezte a Happybox vállalati és márkakommunikációját egyaránt. Ehhez felkértük Barbeet, hogy képviselje a céget, hivatalos nagykövetként, és a kampányhoz digitális kommunikációt (Twitter, facebook), gerillakommunikációt (celeb spotting, vírusvideók, Cometen Happybox-ruha), és klasszikus sajtómunkát (közlemények, interjúk, Aktív, Fókusz forgatás, Bravo poszter stb) szerveztünk az év folyamán.
fashiondays
FashionDays
A régió legnagyobb online divatáruház kommunikációját sajtótámogatással segítettük.  A nyári Street Fashion Múzeum megnyitójával és a Dizájner Aukcióval kapcsolatos munkánk közel 200 darab márkázott sajtómegjelenést hozott. Nemcsak a releváns portálokon, de a divattal és street fashionnel kapcsolatos összes blogon is megjelentek híreink.
speedfitness_jo
Speedfitness
A Speedfitness sajtómegjelenéseit és külső kommunikációs stratégiáját is segítettünk. Büszkék vagyunk rá, hogy munkánkkal hozzájárulhattunk e mozgásforma elterjedéséhez.
ABB
ABB
Ügynökségünk végzi a világ egyik vezető energetikai és az automatizálási vállalatának full service kommunikációját hazánkban. A sajtótámogatás mellett tréningekkel és az eseményeiken való közreműködéssel is segítjük eredményességüket. Sajtóközleményeinknek köszönhetően a cég jóval több cikkben jelenik meg mint bármelyik versenytársa, és a velük foglalkozó híradások mindegyike pozitív hangvételű.
msd
MSD
A NeoNoir végezte az MSD belső kommunikációját a cégstruktúra átalakítása, az iroda költözése és a cég éved „cycle meetingje” kapcsán, mely eseményeken a cég összes magyarországi dolgozója részt vett. Belső hírlevelek mellett vállalati felméréseket, versenyeket is szerveztünk.
pecs2010_003
Pécs2010 – Európa Kulturális Fővárosa
Oroszlánrészt vállaltunk a Pécs2010 – Európa Kulturális Fővárosa projekt nemzetközi sajtótájékoztatójának szervezésében. Ügynökségünk feladata volt a nemzetközi sajtó szervezése, a munkát nehezítette viszont, hogy csupán 2 hetünk volt a feladat elvégzésére.  Bejáratott nemzetközi kapcsolatainknak köszönhetően 40 külföldi újságíró és stáb - CNN, ZDF, ORF, AFP - tisztelte meg a Pécs2010-es projektet részvételével,  több mint 400 sajtómegjelenést eredményezve.
szentlaszlo
Szent László Őssejt Alapítvány
A Szent László Őssejt Alapítvány kérésére megszerveztük a Transzplantált Gyerekek Első Országos Találkozóját. A rendezvényen 100 vendég –köztük ismert közéleti személyiségek – és 40 újságíró jelent meg. A sajtóban rengeteg nem fizetett megjelenést értünk el, és ezzel sikerült sokak figyelmét ráirányítanunk a témára.
fressnapf-1024x494
Fressnapf
2011 óta folyamatos sajtótámogatással segítjük a FRESSNAPF, Magyarország vezető kisállat-felszereléseket forgalmazó üzletláncának kommunikációját.
dm1
Drogerie Markt – Facebook oldal
Ügynökségünk hozta létre a drogerie markt Facebook oldalát, melyet ATL támogatás nélkül növeltünk több mint 30 000 fősre. Az oldal rajongói számára rendszeresen szervezünk tematikus találkozókat is az aktuális trendeknek és igényeknek megfelelően.
strongbow
Strongbow Gold
Anglia legnépszerűbb ciderének hazai bevezetésében Klapka György, az Aranyember működött közre ügynökségünkkel egy ál-rejtettkamerás vírusvideóban, melyet néhány nap alatt több mint 50 ezren néztek meg a különböző videómegosztókon. Klapka „aranycsempész ügye” hetekig szerepelt a legnagyobb napilapok címoldalain, és az egyik legnézettebb kereskedelmi televízióban.